Baltkrievijas Televīzijas un radio kompānija

Vikipēdijas lapa
Jump to navigation Jump to search

Koordinātas: 53°55′23″N 27°37′44″E / 53.92306°N 27.62889°E / 53.92306; 27.62889

Baltkrievijas Televīzijas un radio kompānija
Valsts Karogs: Baltkrievija Baltkrievija
Valoda krievu, baltkrievu, citas
Adrese Makajonkas iela 9
Minska
Raida kopš 1956. gada 1. janvārī
Īpašnieks Baltkrievijas valdība
Apraide nacionāla, starptautiska, reģionāla
Mājaslapa tvr.by
Iepriekšējas kanāls Belteleradio
(līdz 1991. gada 25. septembrim)
BTRC raidīšanas tornis

Baltkrievijas Televīzijas un radio kompānija (BTRC; Belteleradio) ir valstij piederoša raidorganizācija Baltkrievijā. 1993. gadā kļuva par Eiropas Raidorganizāciju apvienības biedru. Starptautiskajā vidē un opozicionāru starpā tā nereti ir kritizēta par Aleksandra Lukašenko režīma propagandu.[1][2]

Televīzijas kanāli[labot šo sadaļu | labot pirmkodu]

BTRC raida septiņus televīzijas kanālus, no kuriem viens ir starptautisks.[3][4]

  • Belarus 1 – ziņas, aktuālie notikumi un vispārēja satura programma.
  • Belarus 2 – izklaides un sporta programma.
  • Belarus 3 – kultūras programma (galvenokārt baltkrievu valodā).
  • Belarus 4 – reģionālās ziņas, izklaides un kultūras programma (atšķiras katrā Baltkrievijas reģionā).
  • Belarus 5 – sporta kanāls.
  • Belarus 24 – starptautisks kanāls, paredzēts skatītājiem ārzemēs.
  • NTV BelarusNTV Russia Baltkrievijas versija (satur NTV Russia un citu Krievijas kanālu raidījumus).[5]

Radiostacijas[labot šo sadaļu | labot pirmkodu]

BTR raida divus nacionālas apraides kanālus un trīs reģionālas nozīmes FM kanālus.[6]

  • Pirmais kanāls – lielākā radiostacija Baltkrievijā
  • Radiostacija "Baltkrievija" – vietējā un starptautiskā radiostacija ar programmu septiņās valodās (baltkrievu, angļu, vāču, franču, poļu, krievu un spāņu).[7]
  • Kanāls "Kultūra" – reģionāla FM radiostacija, kultūras un mūzikas programma.
  • Radio "Stolica" – reģionāla FM radiostacija, vietējā programma.
  • Radius-FM – reģionāla FM radiostacija, jauniešu mūzikas programma.

Atsauces[labot šo sadaļu | labot pirmkodu]

  1. Посол Польщі Генрик Літвін: Втратити добрий час – це великий ризик для України - СЕРГІЙ ЛЕЩЕНКО, Ukrayinska Pravda. (ukrainiski)
  2. Edward Lucas Podcast: Belarus propaganda - 20.01.2017. Edvards Lūkass, The Economist redaktors: “in Belarus the state television maintains Soviet levels of venom and mendacity.“ (angliski)
  3. «TV Channels >> Television >> Belteleradiocompany». Belteleradiocompany. Arhivēts no oriģināla, laiks: 2014. gada 15. aprīlī. Skatīts: 2014. gada 11. marts. (angliski)
  4. «Тэлеканалы >> Тэлебачанне >> Белтэлерадыекампанiя» (Belarusian). Belteleradiocompany. Arhivēts no oriģināla, laiks: 2013. gada 28. maijā. Skatīts: 2014. gada 11. marts. (angliski)
  5. «NTV-Belarus >> Television >> Belteleradiocompany». Belteleradiocompany. Arhivēts no oriģināla, laiks: 15 April 2014. gada 15. aprīlī. Skatīts: 2014. gada 11. marts. (angliski)
  6. «Radio Channels >> Belteleradiocompany». Belteleradiocompany. Skatīts: 2014. gada 11. marts. (angliski)
  7. «About Radio | Radio Belarus». Belteleradiocompany. Arhivēts no oriģināla, laiks: 2014. gada 11. oktobrī. Skatīts: 2014. gada 11. marts. (angliski)

Ārējās saites[labot šo sadaļu | labot pirmkodu]